Hi, ik ben net verhuisd en ik heb niet echt veel sociale contacten op dit moment hier. Ik hoop dat ik hier wat sociale contacten kan vinden, want ik wil niet heel de dag thuis zitten als ik vrij ben. Groetjes. Iemand die mij een beetje wegwijs kan maken en mij goed kan verwelkomen. Verder een gezellige persoon dat wel van een lolletje houdt en een gezellige feestbeest...
Wulpse liefhebster jongeman
Goede eigenschappen: lief, zelfstandig, humoristisch, zelfkennis, eerlijk, bescheiden, positief, creatief, betrouwbaar, loyaal en natuurlijk veel meer. Slechte eigenschappen: gevoelig, sarcastisch, verlegen en onzeker (afhankelijk van de situatie), eigenwijs en natuurlijk veel meer :) Ik houd niet van bekrompenheid, en als je niet van dieren houdt...
Lekkere jongedame man